Pass

Çaycuma’nın Filyos Beldesi’nde 4 bin metrekare kapalı olarak inşaatı tamamlanan modern kapalı pazar yeri muhteşem bir törenle açıldı.

Açılışa, Filyos Belediye Başkanı Ömer Ünal,AK Parti Filyos Belde Başkanı Hüseyin Can, Filyos Esnaf Odası Başkanı Alpay Özkan, Belediye meclis üyeleri, AK Parti Çaycuma İl Genel Meclis Üyesi Adayları Arif Sefercik ve Ahmet Ali Başören ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Kuran tilaveti ile başlayan açılışta konuşan AK Parti Filyos Belde Başkanı Hüseyin Can, Ömer Ünal ile parti kurulduğundan bu tarafa siyaset yaptığını ifade etti.

Can;2009 yılında sizlerin sayesinde bu mührü aldık ve 10 senedir hizmet ediyoruz. Filyos’a yapılamayanları yaptık. Sizlerden tekrar 31 Mart seçimlerinde destek istiyoruz” diyerek Belediye Başkanı Ömer Ünal’dan gençler için spor salonu ve kültür sarayı istedi. Filyos Esnaf Odası Başkanı Alpay Özkan da oldukça modern bir şekilde yapıldığını söyledi. Özkan; “Beldemizde yazın araba park edecek yer bulamıyoruz. Bunun en önemli sebebi Başkanımızın yaptığı sahil projesi, çay bahçeleri, restoranlar, apart otellerle beraber, yeni yapılan otellerdir. Filyos hafta sonu dışarıdan gelenlerin vakit geçirecekleri, kendilerini güvende hissedeceklerini, konaklama ve restoran gibi her türlü ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri bir yer haline geldi. Karabük, Bartın, Gökçebey, Çaycuma, Bolu hatta Ankara için bir cazibe merkezi haline gelerek Amasra’yı geride bıraktı. Bununla beraber Ankara’ya en yakın deniz olması sebebiyle her geçen gün ileriye gidiyor. Yeni bir otel inşaatı başlandı. Bitince konaklama sorunu ortadan kalkacak. Bu vesile ile yeni Pazar yerinin tüm halkımıza hayırlı olmasını dilerim” diye konuştu.

Pazar yerinin mimari Filyos Belediye Başkanı Ömer Ünal CHP Filyos belediye Başkan Adayı Gerçek Ülker’in babasının pazaryerini kendisinin diyerek mahkemeye verdiğini söyledi. Ünal; “2009 yılında bugüne Filyos’un ilerlemesi be büyümesi için durmadan çalıştık. Bundan sonrada çalışacağız. Bu pazaryeri eserlerimizden sadece bir tanesidir. İçme suyu sorununu çözdük. Sularımız içiliyor. Filyos’u tüm atıklar derelere akıyordu. Şimdi denizin 850 metre ilerisinin de dibe gidiyor. Fatih Sultan Mehmet gemileri karadan yüzdürdü, biz boruları denizin dibine döşedik. Sahillerimizin her yanı oturulacak, vakit geçirilecek hale geldi. Eski belediye binamızda başkanlık yapmaya utanıyordum. Yeni hizmet binasını sizler için yaptık. Tüm mahallere çocuk parkları, spor aletleri koyduk. Eksik olanları tamamlayacağız. Elektrik hattını yer altına aldırdık. Bundan sonrada aldırmaya devam edeceğiz. Belediyenin araç parkını genişlettik. Benim rakip olarak görmediğim karşı partiden bir adayımız var. Bu rakibimizi tanıyan var mı? Benimle konuşamayan, elimden geleni yardımı esirgediğim kimse var mı? Bundan bir buçuk ay önce futbol sahasını ihale ettirdik. Ancak karşımızdaki adayı destekleyen fabrika sahipleri ‘futbol sahası bizim’ diye dava açtılar. Dava sonuçlanmadığı için inşaatı başlatamıyoruz. Yani Filyos Ateş Tuğla sahipleri futbol sahasını engellemeye çalışıyorlar. Karşımızdaki rakipte onları destekliyor. Yorumu size bırakıyorum. Bu pazar yerine çamurdan yağmurdan girilmiyordu. Bizim vatandaşımız her şeye layık. ‘Modern Pazar yeri yapacağız’ dedik ve yaptık. Pazar yerinin arkasındaki boşluğu otopark yapacağız, park, mescit, çocuk parkı ve banklar koyacağız. Pazar yerine ailesi ile birlikte gelen her türlü ihtiyacını karşılayabilecek" dedi.

Haber: EKSPRES

Haber Okunma Sayısı : 1695
03.03.2019

Hakkımızda.

25 Ocak 2006 tarihinde Basın ve Meslek İlkelerine Bağlı Kalmaya Söz vererek, Çaycuma Ekspres Gazetesi Günlük Siyasi Gazete olarak yayın hayatımıza başladık.

2009 yılında Çaycuma Ekspres Gazetesi ile devam ettiğimiz hizmet doğrultusunda matbaacılık sektörüne de adım atarak Miyanyedi Ofset olarak Çaycuma’da hizmet vermeye başladık.

Miyanyedi Ofset, her geçen gün genişleyen hizmet yelpazesiyle, matbaa, reklam, promosyon ve tasarım hizmetlerinde faaliyet göstermektedir. Sektöründe kaliteli hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam eden Miyanyedi Ofset, müşteri memnuniyeti ve devamlılığını sağlanmasını en önemli prensip olarak görür.

Bunu elde etmek için işle ilgili bütün kararlarımızda ve işin her aşamasında kalite, ve özenle ilgili prensipleri dikkate alıyor, en yüksek etik değerlere bağlı kalıyoruz.

Ayrıca, Eylül 2015’te Çaycuma Ekspres Gazetemiz haberlerine bir yenilik daha katarak son dakika haberler ve canlı yayın bağlantısıyla da bir yeniliğe daha imza attık.