Pass

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu referandum gezileri kapsamında Çaycuma’da çeşitli ziyaretler gerçekleştirdi.

Çaturoğlu beraberinde Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş, Nebioğlu Belediye Başkanı Ertan Aydoğan, AK Parti İlçe Başkanı Ahmet Çolakoğlu, il yönetim kurulu üyeleri, il Yönetim Kurulu Üyesi Çetin Hotlu, Kadın Kolları başkanı Suzan Akman ile birlikte ilk olarak Kaymakam Serkan Keçeli’yi ziyaret etti. Kaymakam Serkan Keçeli Çaturoğlu’nun ziyarettin duyduğum memnuniyeti ifade ederek; “Çaycuma’mızın önemli sorunlarına sağ olsun vekillerimizin katkıları ve gayretleri ile adım adım çözüm bulma yolunda önemli adımlar atılıyor ilçemizde. İnşallah hem bu ziyaretler kapsamında hem vatandaşın sorunlarını yerinde görme sorunlarına çözüm bulma noktasında olumlu adımların atılacağını düşünüyorum” diye konuştu.

Milletvekili Çaturoğlu ise ; “Meclis biliyorsunuz 18 Nisan tarihine kadar tatile girdi. Zaten sahadayız. Önümüzdeki bir ayı köy köy mahalle mahalle ev ev dolaşarak meydanlarda olacağız. Vatandaşlarımızın içinde olacağız. Kaymakamımızın da işaret ettiği gibi Çaycuma’mızın ve diğer ilçelerimizin Zonguldak’ımızın problemleri ile ilgileniyoruz, çözümleri noktasında gayret sarf ediyoruz. Bölgede bütün işler zaten yürüyor. Ama burada en büyük projemiz sadece Zonguldak’ın değil Türkiye’nin en büyük projelerinde birisi olan Filyos Limanı ve Endüstri Bölgesi projesidir. Buna çok önem veriyoruz. Hepinizin bildiği gibi Başbakanımızın start vermesi ile liman alt yapı inşaatı devam ediyor. Öbür yandan Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımızda endüstri bölgesi bir takım işlerin yapılabilmesi amacı ile 2017 yılında 120 milyon liralık bir ödenek verilmiş durumda. Proje hayata geçtiğinde bölgemizin kaderi değişecek, Zonguldak’ın göç veriyor. Ama bu proje ile birlikte göç alan bir bölge haline gelecek. Bu bölge limanı, demiryolu entegrasyonu, endüstri bölgesi, havaalanı ve yollarında büyümesi ile birlikte ülkenin önemli lojistik merkezlerinden ve sanayi merkezlerinden biri haline gelecek. Öngörülen istihdam sayısı 12 bin 200 kişidir. Ama bu hizmetler ve diğer yan sektörlerde çalışanlarda birlikte daha yüksek sayılara ulaşacak ve önemli nüfusu olacak. Ben bölgedeki sanayicilerimizin ve işadamlarımızın bu oluşacak pozisyonu şimdiden görüp ona göre tavır almaları gerektiğini düşünüyorum. Keşke referandum değişikliğini biz mecliste 367 oyu bulup değiştirebilseydik. 18 maddeyi halkımızın önüne koyuyoruz. Ancak yurt dışından da müdahaleler var. Zannedersiniz ki dünyada referandum yapılıyor” diye konuştu.

Ardından Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Rıfat Sarsık’ı ziyaret eden Çaturoğlu, odadan ‘Evet’ oyu istedi. Ziyaretinden dolayı memnuniyet dile getiren Oda Başkanı Sarsık seçim çalışmalarında tüm AK Partililere başarılar diledi. Çaycuma Esnaf ve Sanatlar Odası ziyaretinde ise Oda Başkanı Hayri Kandemir, tarım ve hayvancılık alanında ilçeye yapılacak projeler ve KOSGEB kredileri için teşekkür etti. Kandemir ayrıca esnafın bu ay sonuna kadar yenilemesi gereken NACA kodları konusunda destek istedi. Çaturoğlu konuyu ilgili Bakana ileteceğini ifade etti. Kandemir, tarıma verdiği desteklerden dolayı vekile Çaycuma manda yoğurdu hediye etti. Partinin ilçe teşkilatında vatandaşlarla bir araya gelen Çaturoğlu, sandıklardan ‘Evet’ çıkacağına emin olduğunu ifade etti. AK Parti İlçe Başkanı Ahmet Çolakoğlu ise şunları söyledi; “10 gündür sahadayız. 16 Nisandaki halk oylamasının ne kadar önemli olduğunu anlatıyoruz ve güzel sonuçlar alıyoruz. Kırsal alandaki halkımızın teveccühü bizleri gerçekten çok mutlu ediyor. Meclisin tatil olması ile vekillerimiz artık bizlerle beraber olacaklar. Çaycuma’dan güçlü bri şekilde bir şekilde çıkarsak, inanıyorum ki Zonguldak’tan da güçlü bir şekilde çıkacağız. Ülke genelinde de güzel bir sonuca kavuşarak tekrar dünyanın en güçlü ülkelerinden bir tanesi olmak için 2013 hedeflerimiz için ‘durmak yok yola devam’ diyeceğiz. Bu reisimizin sloganıdır. İnşallah Türkiye Cumhuriyeti güçlü bir devlet olduğunu bu halk oylamasında da ispatlayacaktır”diye konuştu.

Kısa bir söz alan Nebioğlu Belediye Başkanı Ertan Aydoğan ve Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş, çalışmalarını anlatarak, vatandaşlardan ‘Evet’ oyu istediler. Son olarak Muhtarlar Derneği’ni ziyaret eden partililer köy ve mahalle muhtarları ile bir araya geldiler. Muhtarlar Derneği Başkanı Ekrem Çelen, partililere teşekkür ederken muhtarların bazı sıkıntılarını dile getirdi.

Haber: EKSPRES

Haber Okunma Sayısı : 2744
17.03.2017

Hakkımızda.

25 Ocak 2006 tarihinde Basın ve Meslek İlkelerine Bağlı Kalmaya Söz vererek, Çaycuma Ekspres Gazetesi Günlük Siyasi Gazete olarak yayın hayatımıza başladık.

2009 yılında Çaycuma Ekspres Gazetesi ile devam ettiğimiz hizmet doğrultusunda matbaacılık sektörüne de adım atarak Miyanyedi Ofset olarak Çaycuma’da hizmet vermeye başladık.

Miyanyedi Ofset, her geçen gün genişleyen hizmet yelpazesiyle, matbaa, reklam, promosyon ve tasarım hizmetlerinde faaliyet göstermektedir. Sektöründe kaliteli hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam eden Miyanyedi Ofset, müşteri memnuniyeti ve devamlılığını sağlanmasını en önemli prensip olarak görür.

Bunu elde etmek için işle ilgili bütün kararlarımızda ve işin her aşamasında kalite, ve özenle ilgili prensipleri dikkate alıyor, en yüksek etik değerlere bağlı kalıyoruz.

Ayrıca, Eylül 2015’te Çaycuma Ekspres Gazetemiz haberlerine bir yenilik daha katarak son dakika haberler ve canlı yayın bağlantısıyla da bir yeniliğe daha imza attık.